https://ugyfelmagnes.hu

Mikor ad el egy weboldal?

Egy weboldal tényleg csak akkor jó, ha pénzt is keresünk vele. Csak azért, hogy legyen, mert másoknak is vannak, úgy nincs értelme.

A weboldal tehát az online üzletünk, ahova betérnek vásárlók és érdeklődők. Ennélfogva, ha van egy fizikai boltod is és a vásárlók csak bejönnek, de nem vásárolnak hanem a nézelődés után kimennek, akkor nem annyira boldog az ember. Ennek a témáját nézzük most meg, hogyan tudod konvertálóvá tenni a weboldaladat!

  1. Hajtás feletti tartalom

Ez az a rész, amikor megérkezik a weboldal látogató az oldaladra, de még nem görgetett lejjebb a lenti részekre a weboldaladon. Ez adja az első benyomást. Mondanom sem kell, hogy az első benyomásnak nagyon nagy értéke van és nagyon fontos, hogy már ezen a ponton pozícionáld magadat. A hajtásfeletti tartalomnál vagy egy vágynak, vagy egy problémának kell lennie. Ezen a ponton tehát ne használj sallangos marketing szövegeket és ehhez hasonlókat, hanem egy bemutatkozó mondatot vagy valami hasonlót írj ki, ami tényleg felkelti az emberek, de főként  célcsoportod figyelmét. És ennek hátterében pedig nyilvánvalóan egy nagyon tudatos képnek kell lennie. Az, hogy hogyan legyen a bemutatkozó mondatod ténylegesen reális az embereknek, olvasd el ezt a cikket ami a felmérésekről szól.

  1. Lehetőségek a vásárlásra

A legtöbb weboldal ott rontja el, hogy nagyon jó tartalmakat csinál, azonban kevés a lehetőség vagy nagyon bonyolult módon lehet megvásárolni a terméket, vagy kapcsolatba kerülni a szolgáltatóval. Ezt tudod úgy orvosolni, hogy időközönként elhelyezel gombokat, melyekre kattintva elvisz egy kapcsolatfelvételi oldalra, vagy a gombbal meg tudja vásárolni a terméket. Továbbá úgy is tudod segíteni a betérő vásárlódat, hogy átláthatóvá teszed. Ha még te is eltévedsz a weboldaladon akkor elhiheted, hogy nem lesz annyira kedve a vásárlónak sem sompolyogni a weboldaladon.

 

  1. Egységesség

Nagyon fontos minden aloldalad egységes legyen a színekben, a méretekben, betűtípusokban és a nyelvezetben. Ez azért fontos, mert sokszor hiszik azt az emberek, hogy már nem is azon a weboldalon vannak amire eredetileg felmentek, mivel az aloldal annyira másként nézett ki mint a főoldal, hogy el is mennek az egész oldalról. Nagyon sok vásárlót tudsz megtartani, hogy ha egységes a design-od. Ez hitelességet ad a cégednek és komfortosan is fogják érezni magukat a weboldalra látogatók, ha nincs minden össze vissza.

Ha elakadtál, kérdéseid vannak vagy esetleg nem működik a weboldalad akár ügyfélszerzés, akár az online marketing más szempontjait tekintve akkor szívesen segítünk Neked. Első körben átnézzük az összes online felületedet és készítünk egy felmérést, hogy melyek azok a hibák amiket találtunk és, hogyan lehet profitáló a weboldalad és a Social Media felületeid.

Ide kattintva még többet tudhatsz meg az online marketing audit kéréséről!

További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.

Csoport linkje

Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!

Koós Máté

www.ugyfelmagnes.hu

mate@ugyfelmagnes.hu