https://ugyfelmagnes.hu
Ugrás a tartalomhozAz Instagram az a platform, mely bizonyítékul szolgál a Social Media felületek közönség beöregedésére. Ez azt jelenti, hogy ahogyan most a TikTok-ot főleg a nagyon fiatal korosztály használja és ebből adódóan nagyon sok fejlődésen megy keresztül. Ezen platformok esetében a fejlesztők folyamatosan monitorozzák a szokásokat és tevékenységi trendeket. Az Instagram kezdetben egy instant élmény megosztó platform volt, ami azt jelentette, hogy nem lehetett feltölteni és úgy megosztani fényképeket, hanem csak azokat a képeket lehetett azonnali megosztani, melyeket az Insta alkalmazásával élőben készített a felhasználó. Ezzel a beállítással azt akarták elérni, hogy az Instant élményeket osszák meg a személyek. Ez természetesen később átalakult, de azt meg kell érteni az Instagram marketinggel kapcsolatban, hogy még mindig a felhasználók azt részesítik előnyben, hogy ha valami exkluzív tartalmat találnak. Ennél fogva a nagyon marketing szagú feed-ek nem fogják a tetszését elnyerni a követőkben.
Az Instagram esetében rendkívül, még inkább igaz az a szabály, hogy rendszeresen kell feltenni a tartalmakat és nem elég csak néha amikor eszébe jut az embernek feltöltenie valamit. Ez a platform sokkal tudatosabb kreálást igényel, mint a Facebook.
A rendszerességnél még fontosabb a képviselt személy vagy brand hitelessége. Ez azonban úgy mutatkozhat meg az Instagram marketing esetében, hogy a tartalmak kinézete, beállításai és színvilág, de legfőképpen a hangulata nagyon megegyező legyen a többi már feltöltött feed-el.
A másik a mikor! Ugyanis az Instagram algoritmusa elképesztő fontosságot tulajdonít az első fél órának. Ez azt jelenti, hogy amikor felkerül egy bejegyzés az Instagramra, akkor nézi a tartalmat megtekintők reakcióit. Kommentelnek hozzá vagy sem. Like-olják vagy sem. Nyilvánvalóan kitalálható, hogy abban az esetben, hogy ha a reakciók minél aktívabbak és kiváltanak interakciót a tartalmat elfogyasztókból, akkor előrébb és előrébb fogja sorolni a releváns célközönségnek.
Ahogyan minden Social Media felület esetében is fontos, egy teljes és tudatos marketing stratégia kialakítása. Ezzel kapcsolatban már írtunk egy cikket, ahol pontos képet kaphatsz arról, hogy ezt hogyan tudod a saját vállalkozásod vagy cégedre kialakítani.
További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.
Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!
Koós Máté
© Memorable Picture Media Production Ltd. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |