https://ugyfelmagnes.hu/
Skip to contentSokan tapasztalják azt a kellemetlen jelenséget, hogy az utóbbi időben elszaladtak a hirdetési árak a Facebook és a Google Ad hirdetések tekintetében is. Ennek több oka van amit most megosztok, illetve adok egy megoldást arra, hogy hogyan lehet mégis megtérülő hirdetéseket létrehozni.
A Facebook hirdetések egy globális licit alapon futnak. Ez azt jelenti nagyon nagy vonalkban, hogy amikor feladsz egy Facebook hirdetést akkor egy adott célcsoportra, egy adott termékkel vagy szolgáltatással hirdetsz. Ez akkor igaz, hogy ha nem állítasz be konkrét célcsoportot, csak engeded a Facebook-ot, hogy tolja mindenkinek. Azért igaz ebben az esetben is, mert Facebook azoknak az embereknek fogja megjeleníteni, akik a Te terméked vagy szolgáltatásod kategóriái iránt érdeklődnek és releváns lesz számukra. Na de a lényeg, hogy amikor a konkurenciád is ráhirdet egy hasonló hirdetéssel, mint amilyen a Tied akkor a Facebook értelemszerűen ugyanannak a körnek tudja hirdetni (relevancia szerinti célcsoport), így a megjelenítési költségek és ebből adódóan a konverziók is sokkal drágábbá válnak, hiszen van már egy másik versenyző is aki fizetett a hirdetésekért.
Ez az egyik nagyon egyszerű oka annak, hogy ha megnövekedtek a hirdetési költségeid és még akár kevesebb érdeklődő is érkezik.
DE!
Van megoldás! És nem, nem az a megoldás, hogy ráhirdetünk magasabb összeggel, mert az csak egy árverseny féle értelmetlen játszmát fog eredményezni.
Van 32 db beállítás a Facebook-Instagram hirdetések esetén ami konkrétan megoldja ezt a helyzetet. Ez azt jelenti, hogy a monitorozás szerint egy ipari cég esetén az ügyfelünk konkurenciája több, mint 6000 Ft-ért tudott egyetlen egy érdeklődőt generálni, addig a mi általunk kezelt hirdetés egy érdeklődőt 300 Ft-ba került, ami nagyon nem mindegy, különösen úgy, hogy 7 napos időintervallumban 67 db érdeklődőt hoz ezen a 300 Ft/db áron.
A Facebook marketing kurzusunkon nagyon részletesen a gyakorlatban végig vezetünk ezeken a beállításokon és megtanítjuk azt, hogy hogyan legyen tényleg profitálóak a hirdetéseid, minimális hirdetési összegekből.
Most azonban megosztok egy életmentő lehetőséget, amit azonnal használhatsz. Amikor drágulni kezdenek a hirdetéseid, akkor állítsd be a Dinamikus tartalom megjelenítése funkciót. Ezzel lehetőséged adódik különböző max 10 db kreatívot (hirdetési képet) feltöltened. Ez azért lesz jó, mert azok szemében akiknek megjeleníted a hirdetéseidet, náluk nem fog kiöregedni (megunni egy adott hirdetést) egy hirdetés és nagyobb valószínűséggel fognak valamelyik képre, hirdetésedre kattintani és Nálad elkölteni a pénzüket. Ezt a hirdetéssorozat beállításokban fogod tudni beállítani.
A Facebook marketing online kurzusunk több éves tapasztalatból, 20 országban végzet felmérésből, hivatalos Facebook szakértői közreműködéssel jött létre.
Megtanulhatod belőle:
Jelentkezz a kurzusra ITT.
További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.
Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!
Koós Máté
© Memorable Picture Media Production Ltd. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |