https://ugyfelmagnes.hu/

3 legnagyobb hiba a hirdetéskezelésnél

Ha ezt a 3 hibát nem követed el, akkor máris sokszorosan profitálóbbak tudnak lenni a hirdetéseid

Amikor arról beszélünk, hogy hirdetéskezelés, akkor nagyon sok buktatóba kerülhetünk, hiszen sokan vannak a piacon és hajlandóak rengeteget költeni a hirdetésekre, hogy sokan lássák őket. Lehet, hogy Neked kevesebb az erre fordítandó büdzséd vagy más költöttél nagyon sokat facebook hirdetésekre mindenféle megtérülés nélkül. Érthető ha nem látsz rendszert a hirdetésekben.

Vannak azonban ezeknek is szabályai és nagyon sok olyan dolog van, ahogyan képes lehetsz befolyásolni azt, hogy minél kevesebb költségből sok emberhez eljuss és vásároljanak tőled.

Az egyik legnagyobb hiba amit elkövetnek az emberek amikor Facebook hirdetést feladnak az az, hogy nem mérik fel nagyon pontosan, hogy a Facebook-on ki lehet a célközönség, akire ha hirdetnek, akkor valóban érdeklődni, aztán pedig vásárolni fog.

Tehát van esetleg egy célcsoportja akit összekever azzal, hogy a Facebook-on kik azok, akik majd vásárolnak Tőle. Nagyon jó példa erre az egyik ügyfelem, aki azt mondta az első beszélgetésünk alkalmával amikor megkérdeztem, hogy ki a célcsoportja, hogy azok a nők akik kb 20-30 év közöttiek. Amikor  elkezdtük a mentor programot vele, a Social Media felmérésünk alkalmával kiderült, hogy a célcsoportja teljesen más, és nem 20-30 év közötti nők akik érdeklődnek a szolgáltatása iránt a Social Media platformokon. 35-50 év közötti férfiak a célcsoportja akik részt vettek felsőoktatásban, Budapest és környéki lakosok, akik mobilon használják a Facebook-ot és akik érdeklődnek az online vásárlások iránt. Ezeket a friss adatokat 3 nap alatt sikerült kiderítünk a Facebook hirdetése monitorozásából. Így amikor erre a célcsoportra hirdettünk rá, akkor máris elindultak a vásárlások és azonnal jött a bevétel az ügyfelünknek.

A másik legnagyobb hiba, amit el szoktak követni az az, hogy ha nem több kreatívval indítják el a hirdetésüket. Ez azt jelenti konyha nyelven, hogy a hirdetésüket nem több fajta képpel teszik fel. Kezdetben amikor még nem annyira ismerjük a követői táborunkat, érdemes elindítani 3 hirdetést is ugyanabban a témában összesen 6 fajta kreatívval. Ez az A/B teszttel tudjuk leghatékonyabban monitorozni. Amikor elindítjuk a hirdetést, akkor mind a három hirdetés esetén a téma és a szolgáltatás azonos, azonban a képi megjelenítés különbözik. Futtassuk 7 napig a hirdetéseket egy minimális költségen és a 7 nap közepe végére ki fog derülni, hogy melyik a legmegtérülőbb hirdetési kép és szövegezés az adott szolgáltatásra.

A harmadik legnagyobb hiba pedig az, ha csak egy fajta hirdetést teszel fel. Ez azt jelenti, hogy egy szolgáltatásra több fajta módon is szerezhetsz ügyfeleket. Ez az egyik legnagyobb hiba, amit webshoposok vagy a saját szolgáltatásukat hirdető személyek elkövethetnek. Amikor egy terméket, vagy szolgáltatást hirdetsz, akkor fontos ne csak egy landing oldal által hirdesd meg. A landing oldalon kívül hozz létre hirdetést egy a szolgáltatásra vonatkozó Facebook csoport létesítése és meghirdetése által.

Ha szeretnéd, hogy Neked is segítsünk akkor két lehetőséged van megkapni a segítséget!

  1. Online marketing audit kérése

    Ha elakadtál és nem vagy elégedett az online marketingeddel, de szeretnél ügyfeleket szerezni akkor mi szívesen átnézzük részletesen az online marketing rendszeredet és megmutatjuk Neked, hogy miken kell változtatnod ahhoz, hogy jobb eredményeket érj el benne.

    Többet akarok erről tudni »

  2. Regisztrálsz az online Facebook hirdetéskezelői kurzusunkra ahol minden részletet a teljesség igényével megmutatunk, úgy hogy Te is tudd azt alkalmazni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtudd, melyik számodra a legmegfelelőbb megoldás, ahhoz, hogy rengeteg ügyfeled legyen.

További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.

Csoport linkje

Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!

Koós Máté

www.ugyfelmagnes.hu

mate@ugyfelmagnes.hu