https://ugyfelmagnes.hu

EZT TUDOD TENNI, HOGY HA NINCS ELÉG ÜGYFELED

Rengeteg online marketing eszköz működik és rengeteg pedig nem, vagy nem tudják azokat jól alkalmazni.

A kérdés most viszont az, hogy mit tehetsz akkor hogy ha nincs elég ügyfeled.

Minden helyzet más és más azonban vannak univerzális megoldások, amelyek betartásával ki tud jutni az ember a gödörből, hogy ha nem jó felé mennek a dolgok.

A legnagyobb hiba, amit el lehet követni ha ilyen helyzetbe kerül egy cég az az, hogy pont hogy visszafogja az áramlásait és a marketingbe nem fektet.

Persze mondhatja, hogy na de a marketing eredménytelensége okozta azt, hogy most nincs pénz a marketingre és ez lehet is igaz azonban inkább nézzük meg hogy mit lehet változtatni a PR-ban és marketingben, hogy az valóban eredményeket hozzon.

Az első lépés egy ilyen helyzetben az, hogy ha egy gyors, de mégis átfogó felmérést készítünk a jelenlegi és a potenciális ügyfelek között. Tudom, hogy ez nagyon időpocsékló akciónak tűnhet azonban a tapasztalat absuolút és minden kétséget kizáróan azt mutatja, hogy ez az első lépés amit meg kell tennie egy szervezetben ha nem működik a marketing.

Kell végezni tehát egy átfogó, de gyors piackutatást. Meg kell tundi, hogy az ügyfelek most milyen problémákkal küzdenek, mikre keresik választ és, hogy mit várnak el. Van egy kritikus tömeg akinek ki kell töltenie a felmérési kérdéseket és itt most arra gondolok, hogy elegendő válasznak kell összegyűlnie ahhoz, hogy valóban értéjelhető legyen.

Amikor ez megvan, akkor azokat a kulcsszavakat és problémákat vissza kell mondani a tartalmakban és a hirdetésekben. Természetesen mutatni kell a megoldást is és egy ilyen helyzetben TILOS szerénynek lenni. Ki kell jelenteni, hogy erre TE tudod a megoldást.

Azt első lépés tehát azért a piackutatás mert sok esetben csak a piac változik meg, amit egyszerűen nem követett csak le a marketing, ami természetesen hiba, de a helyrehozatala kifejezetten gyors tud lenni.

Aztána mikor ezzel megvagy, akkor ezeket a kinyert piackutatási válaszokat felhasználva szabad csak a hirdetéseidet megjeleníteni, azokra a szavakra kell hirdetni és szűrni.

Ha így teszel és ezt az első lépést megteszed akkor ez önmagában már ki tud húzni a bajból.
 
A következő lépéseket pedig elárulom a marketing stratégi építése mesterkurzuban.


További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.

Csoport linkje

Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!

Koós Máté

www.ugyfelmagnes.hu

mate@ugyfelmagnes.hu