
PR és Marketing stratégia tervezés

Minden vállalkozás szeretne kitűnni a marketing zajból és árverseny-harc helyett a minőségre koncentrálni.
2020 elején a világ megváltozott, a többség az online térbe menekült és az értékesítés gyökeresen megváltozott.
A legtöbb cégvezető, tulajdonos, vagy marketinges, nem rendelkezik konkrét, pontos lépés sorozattal és stratégiával, ami alapján működteti a vállalat, PR és Marketing rendszereit.
Ezek csak akkor működnek, ha összhangban vannak és egy irányba mutatnak.
Ma már nem elegendő egy vagy kettő ügyfélbeáramlási vonal, ha például csak Facebook-ról vagy Google hirdetésekből jönnének egy cég ügyfelei, egy idő után szűkösségben találná magát.
A legtöbb stratégiai tervezés azonban sallangokból és nagyratörő szavakból áll, nem ügyelve a konkrétumokra és a vállalat speciális igényeire, éppen ezért mi nem moduláris alapon készítjük a stratégiákat, hanem egy részletes és átfogó cégre szabott felmérés alapján.
A legtöbb marketingügynökség fel sem méri pontosan az ügyfelének a piacát, úgy kifejezetten nehéz marketing stratégiát kiépíteni. Az első lépés nálunk a felmérés.
A PR és Marketingstratégia tervezési szolgáltatásunk egy csaknem mindenre kiterjedő teljesen a cégre szabott, felmérésekkel alátámasztott rendszer. A stratégia kivitelezésének eredményeként az 1. hónapban általánosan 15%-kal, 3. hónapban 25%-kal, 6. hónapban minimum 60-70%-kal növelhető az eredményesség, és a cégvezető szétszóródás helyett a jövőre, illetve a minőségre koncentrálhat.
A felmérésektől a válaszokig
Tervezés
Felmérések
Stratégia
Válaszok
Rólunk mondták

