Leírás
A tanfolyam 21 különböző leckéből áll, amely tartalmazza az alapokat azok számára, akik most kezdik felfedezni a Facebook adta lehetőségeket, valamint a haladóbb beállításokat, ami a professzionális hirdetéskezeléshez szükséges.
Néhány téma, amit a tanfolyam elvégzése után könnyedén fogsz tudni használni a mindennapi Facebook megjelenésed és hirdetésed során:
– Mit, mikor és milyen platformon posztolj
– 5 fontos tényező a posztok létrehozásánál, amelyek elengedhetetlenek a márkád építése során
– Hogyan készíthetsz ízléses és jogtiszta tartalmakat, amik eltalálják a célközönséged realitását
– Milyen csalikat használj az értékesítésed során
– Hogyan alapozd meg a vállalkozásodat a Facebookon
– Hogyan hozd létre a Vállalkozáskezelőt
– Mi a Facebook pixel és hogyan használd jól
– Hogyan határozd meg a célközönségedet, és érd el, hogy csak nekik hirdess
– Mik azok és mire valók a hasonmás célközönségek
– A hirdetés kezelés 32 trükkje
– A hirdetések beállításai a legelejétől a legvégéig
– Mivel érheted el, hogy költséghatékonyan tudj hirdetni
– További trükkök és beállítási tippek, amiket a marketingesek sosem árultak el Neked
Értékelések
Még nincsenek értékelések.