Tartalomgyártási online marketing képzés

Tartalomgyártási online marketing képzés

Szeretnél több ügyfelet szerezni tartalomgyártással, organikusan?

A hirdetéseid nem hoznak elég ügyfelet, de több bevételt szeretnél?

Úgy érzed, hogy kifogytál az ötletekből és lehetne mit fejleszteni a tartalom marketingeden?

A tartalomgyártási online marketing kurzusban megtanulod, hogyan gyárts le olyan tartalmakat, amelyek ügyfeleket hoznak Neked.

Ha az organikus megjelenéseidből nem érkeznek napi szinten ügyfelek hozzád, akkor szükséged van erre a kurzusra.

Már többször nekifutottál, rengeteget tanultál, de még mindig nem érted a marketinget?

Hogyan gyártsolyan tartalmakat, melyek vásárlást eredményeznek?

Hogyan gyárts olyan tartalmakat, melyek virálisan terjednek majd el?

Garantált azonnal használható, gyakorlati tudás bármikor visszanézhető formátumban!

A képzés végére lesz egy professzionáli tartalom marketing stratégiád!

Egyéni személyre szabott konzultációs lehetőséget kapsz, ha elvégzed a képzést!

Lesznek, akik kifogynak az ötletekből és ezzel az ügyfelekből is és lesznek, akik tanulnak és a tartalmaikkal ügyfeleket szereznek.
Te kihez akarsz tartozni?

Marketing stratégia hasonló a dominóhoz

A tartalommarketing lehet a világ legegyszerűbb dolga és lehet egy kínszenvedés is, a kérdés csak az, hogy érted-e azt, hogy hogyan kell felépíteni egy cég marketing tartalom stratégiáját. Vannak akik alig költenek hirdetésekre, mert annyira erős a tartalom gyártásuk. A probléma ott szokott kezdődni, amikor rájönnek arra, hogy nagyon drágák már a Facebook vagy Google hirdetéseik, de mégsem jön annyi ügyfél belőlük.

Vannak akik már nagyon sokat tanultak, de még mindig nem értik, hogy hogyan is kell csinálni a marketinget, hogy az valóban eredményeket hozzon nekik, amit már ténylegesen bevételben és ügyfelekben is lehet mérni. Sajnos a legtöbb képzést olyanok tartják, akik a való életben nem csinálják csak tanítják. A másik csoport az, amikor csinálja, és tudja is csinálni, de nem mondja el, hogy hogyan tud sikereket elérni. Azt valljuk az Ügyfélmágnesnél, hogy csak akkor méltó valaki valaminek az oktatására, hogy ha tudja is csinálni az életben.

 

Több mint 60 ügyfelünknek szolgáltatjuk nap mint nap sikerrel azt a technológiát, amit ezekben a kurzusokban átadunk, mindenféle cenzúra nélkül. Tudjuk, hogy milyen nehéz olyan tudáshoz hozzáférni, ami a valódi hogyant mutatja meg és azonnal használható gyakorlati értékkel rendelkezik. Mivel vannak multinacionális cégek is az ügyfeleink között, így van egy globális rálátásunk, hogy azok a technológiák, melyeket oktatunk vajon csak a KKV szektorban vagy a nagy cégek között is hasznosítható-e.

A képzés elvégzéséhez nem kell semmilyen előképzettség vagy előzetes tudás, viszont tanulási vágy annál inkább. Ha elszálltak a hirdetési árak vagy még nincs pénzed hirdetni, netalántán a hirdetési költségeid annyira magasak már, hogy kezdett gyanússá válni a dolog akkor ez a tartalomgyártási képzés Neked szól, mert biztos vagyok benne, hogy a képzés elvégézését követően, tudsz javítani a fenti problémákon.

Lépésről-lépésre a marketing stratégiád fel kell építened

Kinek szól a tanfolyam?

Olyan vállalkozóknak és cégvezetőknek akik vagy szolgáltatnak egy szolgáltatást vagy árusítanak egy terméket.

Olyan értékesítők akik gyorsan szeretnének maguknak minőségi ügyfeleket szerezni.

Marketingeseknek akik gyakorlottak már abban amit csinálnak, de a válság okozta helyzet megnehezíti a dolgukat, hogy eredményeket érjenek el.

Azoknak akik már sokszor nekifutottak a marketing megtanulásának, de még mindig nem állt össze nekik a kép

"Én marketing szakra járok az egyetemen, de a 3 év alatt nem tanultam annyit mint amennyit most ebben az 5 órában. Ezeket az adatokat valahogy kihagyták az egyetemen és nem mondták el, ami szomorú, de így van. Az nagyon tetszik, hogy gyakorlatiasan van felépítve az egész és megértettem a végére mindent"
B. Bettina
Egyetemista

Tartalomgyártás online marketing kurzus

Az alapoktól a haladó trükkökig
34990
13996 Ft
  • Maximális gyakorlat az alapoktól a haladó szintig
  • A tartalomgyártással kapcsolatos legfontosabb tényezők és feltételek amitől működni fog a dolog
  • Olyan haladó tartalomgyártási tippek, melyek azonnal hozhatnak Neked ügyfeleket
  • Gyakorlati feladatok arra, hogyan építsd fel a tartalomstratégiádat Te magad
  • 2023-as Haladó technikák a hirdetési költségek csökkentésére
  • BÓNUSZ: 1 óra személyre szabott konzultáció
Népszerű
Koós Máté

Ki az előadó?

Koós Máté az Ügyfélmágnes Alapítója és 50%-os tulajdonosa már több mint 11 éve foglalkozik ügyfélszerzéssel a legújabb PR – marketing technológiák bevezetésével és cégekbe történő integrációjával.  

Koós Máté több mint 4 évet volt egy multinacionális szervezet PR-ért és marketing részéért felelős vezető koordinátora. Szemináriumjai Dél-Africa-t és Nagy Britanna déli részét is bejárták. 

Danny Blue világhírű Mentalista bevezető előadásait ő tartotta és több mint 200 nemzetközi fellépést tudhat maga mögött. A képzés egyes részeiről már beszámolt a TV2 reggeli műsorában is és a technológiával melyet a kurzusban elárul már több mint 8 országba elvitte, ahol sikereket arat.

Olyan tartlomgyártási tudásra tett már szert, hogy van olyan egyetlen poszt ami több mint 2 millió Ft-ot hozott a cég tulajdonosainak és akkor csak 1 posztról beszélünk.

 

Szövegírás és tartalomgyártás

​Akik hirdetnek a Facebook-on vagy hasonló platformokon az tudja, hogy a hirdetési árak nagyon el tudnak szállni. Egyszerűen nem elég ma már nagyon jól beállítani a hirdetéseket, meg kell azokat támogatni egy nem pénzbe kerülő eszközzel.
 
Az online platformokon való jelenléttel. Természetes jelenléttel. Ezt szokták hívni tartalommarketingnek.​ Sokszor abbahagyják ezt, mert nem hoz eredményt. A tartalommarketingnek megvan a nagyon pontos hogyanja a tartalomgyártásnak.
 
Az szerintem nem is kérdés, hogy egy alapos felmérés kell, hogy kövessen bármilyen PR vagy marketing tevékenységet.
 
DE van egy sokkal fontosabb szabály, amit be kell tartani ahhoz, hogy a tartalmak eredményt érjenek el és valóban ügyfeleket hozzanak organikusan.
 
Ez egy arányosság!
 
Az arányosság a következő:
 
80% PR
15% marketing
5% Értékesítés
 
Ha ez az arány jellemzi a tartalmainkat, akkor sokkal könnyebb lesz ügyfeleket szerezni. Az embereket nem lehet direkt marketinggel bombázni mert túl nagy ahhoz a zaj a világban.
 
Ha azonban előbb Te adsz, illetve stabil bizalmat építesz ki bennük, akkor eredményes lesz a marketinged utána. Persze ehhez tudnod kell őket újra elérned, de ez már egyszerű napjaink technikai eszközeivel. De a lényeg, hogy ügyféltábort kell felépíteni, nem pedig vaktában lövöldözni.
 
Készítettünk egy Tartalomgyártási mesterkurzust, amiben meg lehet azt tanulni, hogy hogyan ne fogyjon ki az ember az ötletekből és hogyan legyenek olyan tartalmai, melyek ügyfeleket és vásárlást fognak eredményezni.
 
Technikai tény az is, hogy ha a tartalmak hatékonyak és valóban a célcsoportot elérik, akkor a hirdetési költségek is alacsonyabbak lesznek és sokkal inkább lehet őket célozni is, e miatt olyan embereket lehet a hirdetésekkel is elérni, akiket valóban érdekel a szolgáltatásod vagy a terméked.