https://ugyfelmagnes.hu/
Ugrás a tartalomhozA hirdetési költségek, adók, bérek és egyéb költségek már önmagukban is elvisznek egy valag pénzt. Ennél fogva fontos, hogy ha a marketingről van szó akkor igazán jó szakembert válassz. Összeszedtünk most pár pontot ami alapján helyesen tudod kiválasztani, hogy minél jobb szakember dolgozzon Neked az online marketing területén.
Az online marketing területén 2 út van. Van az amikor a tanácsadó csak és kizárólag tanácsokkal lát el, ahogyan ez a nevében is benne van, és van az amikor a marketing cég, vagy a saját marketingesed megcsinálja a feladatokat.
Azonban szerintem a legjóbb út ebben is az aranyközépút. Ezen azt értem, hogy javaslom, olyan marketingest vagy marketing céget válassz, aki megcsinálja és aztán az eredmények után meg is mutatja hogyan csinálta. Itt persze kinyílt sok marketinges zsebében a bicska, de szerintem akkor ad igazán értékeset egy online marketing szakértő, ha nem csak tanítja, hanem csinálja is, és fordítva. Ennek az elvnek alapján indítottuk el mi is az Ügyfélmágnes-nél a mentorprogramjainkat, és ezért nem csak szimplán úgy hívjuk, hogy online marketing tanácsadás.
Statisztikákkal lehet a legjobban mérni a teljesítményt és az elvégzett munka mértékét, minőségét és mennyiségét. Amikor valaki online marketing szakértőként vagy tanácsadóként nem hajlandó, vagy nem szeret statisztikát mutatni a teljesítményéről, akkor szerintem már önmagában bukó a vele való együttműködés. Mindennek van mérhető statisztikája. Például, amikor a Facebook hirdetéskezelésről beszélünk akkor, annak van 32 db indikátora – ennél fogva beállítása is -, mely alapján nagyon pontos statisztikai számokat lehet kapni, hogy hogyan alakulnak a hirdetések megtérülései. Ezzel kapcsolatban már írtunk egy cikkünkben ahol megosztunk Veled 3 ilyen nagyon fontos indikátort és beállítást a Facebook hirdetésikezelővel kapcsolatban a 32 db-ból. Kattints ide, ha el akarod olvasni!
Ez talán a legnagyobb hiba, amit észre szoktunk venni az online marketing szakembereknél. A legsikeresebb vállalatok, mint pl.: a Coca Cola, vagy az Apple a következő arányban gondolkodnak: 80% PR, 15% marketing és 5% értékesítés. Elég durva ez az arány. Erről is írtunk már egy másik cikkünkben. Ezt a cikket ide kattintva olvashatod el. Szóval a lényeg, hogy a Social Media platformokon és az összes online megjelenésed tekintetében elképesztően fontos, hogy ezt a 80-15-5%-os arányt tartsd be. Ha nem e szerint gondolkozik az online marketing tanácsadód, akkor nem biztos, hogy olyan sikereket fog elérni mint a Coca Cola vagy az Apple.
Van még egy bónuszgondolat ehhez. Fontos egy emberi tényező is. Ha online marketing tanácsadót vagy szakembert keresel akkor figyeld meg, hogy mennyire képes a való életben is kommunikálni szabadon. Például az Ügyfélmágnes csapatában nincs olyan személy – egyetlen egy sem – aki ne lenne hiper nyitott természetű személy, vagy ne lehetne vele nagyon kellemesen eltársalogni. Ez is szerintem egy nagyon fontos tényező.
Az online marketing mentorprogramjaink pontosan ezért úgy vannak összetéve, hogy a fenti 3 pontnak megfeleljenek. Megcsináljuk az online jelenlét kialakítását, ügyelve a 80-15-5%-os arányra, statisztikák alapján működünk kizárólag amit heti szinten megmutatunk az ügyfelünknek és aztán a sikeres tevékenységeket, trükköket meg is tanítjuk a mentorláltjainknak.
Ha érdekelnek ezek a mentorprogramok vagy hogy ha csak egyszerűen kérdésed lenne a témában akkor írj a mate@ugyfelmagnes.hu e-mail címre vagy jelölj be Instán vagy FB-n és csevegjünk róla.
További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.
Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!
Koós Máté
© Memorable Picture Media Production Ltd. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |