https://ugyfelmagnes.hu

32 db beállítás a megtérülő hirdetéskezeléshez

Létezik 32 db beállítás, amivel profitáló tud lenni a hirdetéskezelésed

Volt már Veled olyan, hogy meghirdetted a szolgáltatásodat vagy a termékedet és nagyon kevesen érdeklődtek és semmi vagy csak nagyon kevés pénzt hozott, de Te elkötöttél egy rakás pénzt a hirdetésre?

Nem vagy egyedül, mert sokan vannak így. Nem rendelkeznek azzal a tudással, ami ahhoz kell, hogy úgy állítsák be a hirdetéseiket, hogy valóban pénzt keressenek belőle.

Megosztok most 3 olyan indikátort és beállítást, ami a 32 db indikátor és beállítási lehetőség között van. Ha már ezt a 3 indikátort figyeled és állítod, máris sokkal megtérülőbb hirdetéseket hozhatsz létre.

  1. Érdeklődési kör beállítása a célcsoportodban

Ez egy ismert beállítási tényező, azonban érdemes vele részletesebben foglalkozni. Ha van hirdetéskezelőd a Facebook oldaladhoz kapcsolva, akkor ott hirdetéseknél meg tudod nézni és be tudod állítani azt, hogy milyen érdeklődésű emberek lássák a Te hirdetésedet!

Például, hogy ha építőipari céged vagy vállalkozásod van akkor az érdeklődési körök ilyen egyszerűek lehetnek: „építészet” „ipar” „nyersanyagok” „innováció” „mérnökségek”.

Ez egy nagyon egyszerű dolog, gyorsan beállítható, viszont sok potenciális vásárlóhoz tudsz eljutni.

A Facebook ebben a szekcióban ad automatikusan javaslatokat is. A lényeg, hogy olyan embereknek fogja megmutatni a hirdetéseket, akiknek releváns lehet a Te tartalmad.

 

  1. Megfelelő platform megválasztása a hirdetés megjelenítésére

Amikor elindítasz egy hirdetést és túl van a hirdetési fiókod egy tanulási fázison, amikor a Facebook algoritmusa megtanulja, hogy kiknek lehet a leginkább megjeleníteni a hirdetéseidet akkor megjelennek olyan adatok is, hogy mely platformokon jelenítette meg legsikeresebben a Facebook a hirdetést.

Vannak hirdetések melyek a leginkább a Történetekben vagy messengeren hoznak a legtöbb megtérülést. Ezt tényleg esete válogatja, de fontos nézni itt is a statisztikai számokat, mert át lehet ilyenkor csoportosítani az összegeket és be lehet állítani, hogy hol jelenítse meg és hol pedig nem a hirdetésedet. Ez az egyik legköltségkímélőbb beállítás.

3. Költés vs. elérés optimalizációja

Ez az egyik szám ami azt mutatja, hogy a kreatív tartalmadat le kell cserélned vagy meg kell újítanod. Nagyon hívogatónak tűnhet, hogy minden szám azt mutatja, hogy jobbak az eredmények, de a költésnek pont, hogy pirosban kellene, hogy legyen.

Ez annyit mutat, hogy az a kreatív, amivel dolgozol csak úgy tud eredményt hozni, hogy ha potenciálisan több embernek mutatja meg a Facebook. Ezzel nem is lenne baj, viszont elég gazdaságtalan megoldás. Egyszerű ilyenkor a kezelés. Nagyon sokat tud ezen segíteni, ha módosítod a hirdetés képét vagy lecseréled azt. Máris jobb eléréseket kapsz kevesebb összegből.

Remélem nem volt túl bonyolult, sőt egyszerű volt.

Ezeken az indikátorokon kívül van még 29 beállítás amit be lehet állítani, hogy eredményeket hozzon a Facebook hirdetésed. Nagyon precízen és pontosan szoktuk ezeket beállítani az ügyfeleinknek hétről-hétre, hogy a legkisebb összegből ki tudjunk hozni rengeteg ügyfelet, akik náluk költik el a pénzüket.

Ha szeretnéd, hogy Neked is segítsünk, akkor két lehetőséged van megkapni a segítséget!

  1. Belevágunk a fél éves mentorprogramba, ahol fogjuk a kezed és mindent megcsinálunk Neked a tartalomgyártástól a hirdetéskezelésig.
  2. Regisztrálsz az online Facebook hirdetéskezelői kurzusunkra ahol minden részletet a teljesség igényével megmutatunk úgy, hogy Te is tudd azt alkalmazni.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtudd, melyik számodra a legmegfelelőbb megoldás ahhoz, hogy rengeteg ügyfeled legyen.

További tartalmakért és hasznos online megjelenési tanácsokért csatlakozz a Facebook csoportunkhoz, ahol továbbá találkozhatsz vállalkozókkal, marketingesekkel és tulajdonosokkal.

Csoport linkje

Írj bátran, ha elakadtál vagy ha segítség kell!

Koós Máté

www.ugyfelmagnes.hu

mate@ugyfelmagnes.hu